Szöszi szösszenetek

Egy ... egy... egy...

2015. november 16. 13:12 - Hope.R.Bogen

Egy...egy...egy...

Egy szó , mi felkelti figyelmem,
Egy hang, mit érzékel fülem.
Egy dobbanás, mit megérez szívem,
Egy suttogás, mi vágyat kelt bennem.
Egy érintés, melytől megremeg testem,
S egy csók, mely egy életen át kísér engem.

Egy iz, melyről csak te jutsz eszembe,
Egy mosoly, mely láttán öröm szökik szemembe.
Egy pillantás, melytől érzelmek gyűllnek szívembe,
Egy emlék, melytől ludak szaladnak bőrömbe.
Egy titok, melyet elmémbe véstem örökre,
S egy kapcsolat, mit nem akarok feledni egy életre.

Egy álom, mi ezt tette velem,
Egy illúzió, mely elhitette velem.
Egy képzet, mely kínoz engem,
Egy trükk mi becsapott engem.
Egy remény, melyben fölöslegesen hittem,
S egy csapda, melybe akaratlanul, de beleestem.

( Hope R. Bogen)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hasznaldfel.blog.hu/api/trackback/id/tr468083144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása