Szöszi szösszenetek

Tomboló vágy

2015. november 16. 12:56 - Hope.R.Bogen

Szüntelen tomboló vágy tüzében parázslik testem,
S lassan felfedem,mit eddig benned kerestem.
Minden mozzanatod kívánkozva követem,
Mélyen arra vágyom, hogy ajkad vezesd testemen.

Gondolatom szemeimben hirtelen felfeded,
S ez az érzéki pillanat azonnal megdermed.
Jég helyett a heves vágy öle befed,
S a szabadulás szikráját megcsillani sem engeded.

Birtokodba vetted tekintetem, lelkem, és testem,
Úgy érzem rogyadozni készül gyönge térdem.
Minden mit eddig valaha irántad éreztem,
Csekély hazugság volt, de most már értem.

Valódi arcod és érzelmeid tőlem elrejtetted,
S csak idő kellett,hogy a mélyre zárt titkot kiengedd.
Karodba omlok, s ezt szinte élvezettel engeded,
Mert tudod, hogy a szívem örökre rabul ejtetted.

Öledben tartasz s már tudom, egész életemben ezt kerestem,
Ezt az igazi tiszta érzést, melyet veled most megéltem.
Már csak egy dolog hiányzik a történetben,
Vagyaink egyesülése éjjelente, kettesben.

/Hope R.Bogen/

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hasznaldfel.blog.hu/api/trackback/id/tr208083094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása